Dag 1 - Presentation av mig själv

Jag heter Linn Hörnvall, fyller 21 år inom några månader och bor på Loviseholms Gård utanför Örebro. Här jobbar jag hos Elin Jansson, sitter och rider massa fina hästar hela dagarna och gör lite nytta däremellan. :) Jag kommer ursprungligen från Sundsvall där jag bott fram till augusti 2009 då jag flyttade ner till Skåne för att gå Unghästutbildningen i Flyinge. När jag tog examen där i maj 2010 så gjorde jag bara en blixtvisit i Sundsvall innan jag bosatte mig här.

Jag har alltid varit en riktig "hästnörd", har ridit sedan jag var liten och fick min första egna ponny när jag var 11 år. Sedan dess har det passerat en drös hästar, och just nu har jag tre stjärnor i olika åldrar.
Jag är nog ganska tråkig som person, har inga direkta intressen förutom hästarna. När jag var yngre höll jag på mycket med hundar då min underbara mamma har ett stort hundintresse, men hästarna har tagit all tid så jag la ner allt sånt ganska tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0