Dag 5 - Det här har jag med mig på tävling

Usch vilken dryg rubrik det var idag... Känner mig galet omotiverad för att skriva ner allt som tas med på tävling, kortfattat så har jag den utrustning som behövs, täcken efter väder och förväntade behov, foder o.s.v. Ingenting speciellt helt enkelt. :)

Dagen idag har rullat på, dom jag har ridit har gått bra. Dom som inte hunnits med har inte gått alls ;) Så att säga. Vi har iaf varit på trav nu på kvällen, Elins mamma Claudia hade två av två till start! Den ena vann, helt grymt fin! Och den andra var tapper tvåa, riktigt kul!!

Imorrn är det tävling i Örebro, är inte taggad för fem öre men det blir nog bra. Kul o träffa lite gamla klasskompisar iaf. :)
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0