Dag 6 - Mitt mål med ridningen

Mitt långsiktiga mål med ridningen är lite luddigt för mig själv än sålänge, det enda som är helt klart är att jag vill kunna jobba och försörja mig på detta i framtiden. Som det känns i nuläget så har jag inga mål om att kunna rida stora mästerskap och ha flertalet hästar på högsta nivå - Utan jag vill kunna utbilda och ta fram dom yngre hästarna i championat osv upp till Svår hoppning. På lång sikt vill jag kunna ha en egen verksamhet, möjligtvis tillsammans med någon, där målsättningen ska vara att ta fram sunda, välutbildade sporthästar av hög kvalité. På sidan om vore det optimala såklart att ha en eller ett par äldre hästar i Svår klass mest för min egen ridnings skull. :)


Jag och fina Li Lucy som jag utbildade under ca ett år. :)

Kommentarer
Postat av: Lina Holmbom

Jag kan föda upp hästar så kan du få utbilda och tävla dom :P

2011-03-21 @ 20:26:47
URL: http://blog.skrotpilot.se
Postat av: Anonym

å jag kan föda upp ponnysar så kan du utbilda och tävla dom :P :)

2011-03-21 @ 20:53:42
Postat av: sofia

å jag kan föda upp ponnysar så kan du utbilda och tävla dom :P :)

2011-03-21 @ 20:54:44
Postat av: Sofia

å jag kan föda upp ponnysar så kan du utbilda och tävla dom :P :)

2011-03-21 @ 20:55:49
URL: http://sofiaklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0