Dag 7 - Min bakgrund

Jag är född 30 augusti 1990, bodde från dess fram till augusti 2009 tillsammans med min familj (mamma, pappa, lillebror + hundar..) i ett hus på Alnö som ligger utanför Sundsvall.
När jag var liten fick jag alltid följa med mamma ut i skogarna när hon tränade hund, hon har alltid också varit hästintresserad och jag fick mitt stora intresse väldigt tidigt. Testade på balett när jag var i 4-årsåldern, men var enligt ganska säkra uppgifter helt värdelös och gick nog bara ett par gånger. :) Har för mig att jag ett tag var väldigt inne på att börja med innebandy också, men där satte nog min kära mor stopp kan jag tänka mig - Jag hade då både häst och hund att ta hand om...
Började rida "på riktigt" på ridskola som 6-åring, red nog ett par år (?) på Sundsvalls Fältrittklubb innan jag först fick en "sköthäst" som var f.d ridskolehäst. En helt underbar welshponny som hette Jeba. Med henne började jag träna i privatgrupper och lärde mig otroligt mycket. Min första egna ponny fick jag 2001.
Sundsvalls Fältrittklubb har varit min "hemmaklubb" ända fram till 2010 då jag tävlade för Sundsvalls Ridklubb. I år har jag som dom flesta nog vet bytt till Loviseholms Sporthästklubb.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, konstiga rubriker!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0