Dagen

Sista dagen innan klockan ställs om till sommartid. Sommartid, det är helt sjukt!
Idag har Elin bl.a. trimmat hästarna som ska tävla imorrn. Blir Beasley, Chakira, Talinsky och Ligist som åker med. Och så Linneas häst Jaloubet :)
I förmiddags trimmade jag 43an, Eljest och Galax. Alla tre var duktiga. På eftermiddagen började jag med att hoppa W för Elin. Gick rätt bra i början, kändes som att jag vågade galoppera på mer än jag brukar på träning med henne. Sen skulle jag ändra en liten detalj i min sits, misslyckades totalt och fick ett hysteriskt sammanbrott, typ. Bröt ihop men kom tack vare en liten pratstund med bästaste Elin på bättre tankar, bet ihop och kom igen.. Att jag ska vara så hopplöst dålig på att bara göra istället för att fundera en massa och göra allt svårare än vad det är.
Sedan trimmade jag Sture lite, han är grym! :) Avslutade med att trimma Sammi lite, han var galet pigg men duktig! :) Angenäma problem helt klart.

Nu ska jag snart sova, tidsomställningen kommer ta knäcken till imorrn... vi ska åka 06.00, alltså egentligen 05.. Gratts till oss :D
Natti! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

"Att jag ska vara så hopplöst dålig på att bara göra istället för att fundera en massa och göra allt svårare än vad det är."

Det lät som att du beskrev mig ungefär! Så fort jag ska ändra på ngt så funderar jag i en kvart och hinner bli frustrerad, istället för att bara ändra på det. Jobbig egenskap det där!

2011-03-27 @ 22:14:05
URL: http://uptowngirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0