Det går definitivt åt rätt håll!

Har haft två riktigt bra dagar. Igår hann jag bl.a. lina Fina som vi kallar Finepix VT för här på gården. Hon var jätteduktig, inte alls speciellt spänd trots nya miljön och en del störningsmoment i ridhuset. :)
På kvällen tränade jag med W för Arnold. Hon var helt grym, sjukt kul :) Hoppar mig nästan ur sadeln över hinder på runt metern, när jag rider tillräckligt bra känns det som att hon går Svår hoppning vilken dag som helst :)

Idag har jag trimmat lite på Sammi som kändes riktigt fin på slutet, avspänd och glad! :) Sedan hoppade jag Querida lite, hon är helt grym. Kanske bästa hästen jag suttit på?! Galet som den hoppar! Efter lunch trimmade jag lite på 43an som också kändes kalasfin, och avslutade sedan med att jobba lite med Fina som var superduktig även idag! Har tagit en liten premiärtur idag med Moa hållandes i longerlinan. Verkar väldigt tam och snäll, kommer bli grymt det här! :)

Daisy har sedan fått mig att barbacka, med bara grimma och grimskaft, hoppa runt samma bana som vi hoppade igår på träningen på hennes ponny Olivia. Helt sjukt vad välriden den lilla ponnyn är, film kommer nog... Ibland är det kul att leka lite! :)

Nu ska jag snart sova, är jättetrött!
Natti :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att du redan är uppe på henne. Hon är snäll

2011-03-10 @ 22:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0