Femtonde mars

Finväder ännu en dag. :) Dock lite kallare idag, blev lite kyligt på kvällskvisten! I förmiddags trimmade jag först lite på Sammi. Han var betydligt bättre idag motför igår redan från början, och blev mot slutet ännu bättre :) Avspänd och framme.
 
Mys på våran avskrittningspromenad!

När jag var klar med Sammi så var det Eljest tur. Han kändes riktigt fin efter en stund, avslutade med att hoppa nga språng, fin kille!
Plötsligt var klockan över 13 (!), lunch på sannakroa och sen tillbaka till jobbet :) Eftermiddan ägnades åt trimning på Galax som kändes rätt fin, sedan hoppade jag W inför helgens tävling. Hon hoppar super mellan varven, bara kroppen håller så tror jag att hon kommer vara bättre än någonsin denna säsong.
Tömkörde Fina en sväng också, jobbade på finfint! Sedan joggade jag 43an och Daisy lite, båda fina. :)

Nu är jag ganska trött, ska snart sova. Bara skriva dagens uppgift först ;) Haha. Blodigt allvar!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0