Finaste hästarna!

Vi har så galet fina hästar här på Loviseholm! :) :) Igår började jag, Elin och Linnea med att rida ut en runda. Jag red på Sammi, han var jättesnäll! Sedan fick även W gå ut en runda innan det var dax för lunch och lite fix inför Arnoldträningen. Red Eljest på kvällen för Arnold. Han var superduktig!
Idag har vi haft lite hoppdag. I förmiddags hoppade jag, Linnea och Moa samt Hannah och Amanda för Elin. :) Jag hoppade Beasley, när han inte är machoman så är han grym :) Galet fin! Vi trimmade på stenhårt utan stigbyglar med med enhandsfattning innan vi började hoppa. Supernyttigt, jag måste träna. Är verkligen helt värdelös med mina skänklar. Fy skäms.
Efter lunch började jag med att hoppa lite på Starlight. Länge sen jag red honom nu, har nästan glömt hur sjukt häftig han är. Hur pucko han än är så är han så galet grym, man kan inte annat än älska honom :)
Sedan var det Sammis tur, också han var så galet grym, börjar kännas sjukt fin i markarbetet nu!
Avslutade med att trimma W lite. Hon kändes också grym, skulle kunna skriva bara "GRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYMT" i bloggen just nu med tanke på hur fina hästarna är :) På W passade jag på att trimma mig själv lite också. Bort med stigbyglarna och enhandsfattning is the shit!

Vi kom in strax efter 20.30, då hade vi hunnit natta hästarna och fodrat. Avslutar dagens inlägg med mitt favoritord. Grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0