Finepix VT

Har fått påfyllning i stallet! Fina Finepix VT har idag flyttat in i stallet, hon kommer från Maria Larsson (www.torpet.com) och är född 08 e. Quidam de Revel-Contendro-Carthago. Hennes mamma vann sitt 3-årstest innan hon sattes i avel, och hennes mormor är mamma till Optic VT & Ronaldinho H samt blev utsedd till Sveriges bästa avelssto för nga år sedan. :)



Förutom detta så har Querida jobbat på väldigt bra idag :) Även W har nu på kvällen luftat sig, kändes jättefin! Avslutade passet med att förstöra allt jobb jag lagt ner senaste veckorna när jag var med och "lekte" lite med dom som tränade för Elin samtidigt. Två bommar längs med långsidan, 21m emellan. Först försökte vi med så många galoppsprång som möjligt, 9-10 verkade möjligt innan W klämde in 17.... Hon kan konsten att springa med benen på samma ställe! Sedan red vi så få galoppsprång som möjligt, en jäkel lyckade rida på 3 galoppsprång, kändes omöjligt! ;) W körde ponnyrace och lyckades klara sig på 4.. Kommer nog bli roligt för mig på Arnoldträningen imorrn ;)

Nu ska jag snart sova. En dusch och lite fb först bara!
Natti! :)

Kommentarer
Postat av: Josefin Larsson

Hej Linn och grattis till en trevlig häst!

Ska bli kul att se hur det går för er i framtiden!

/ Josefin Larsson

2011-03-09 @ 08:31:39
Postat av: Anna Edman

åh vad roligt! Den finaste unghästen hos Maria! Kul att den hamna här i närheten!

2011-03-09 @ 10:19:19
Postat av: Babban

Glöm inta att "lilla" Galax VT är morbror till Fina :D

2011-03-09 @ 19:06:22
Postat av: Kristin

Ååh ! Jag är liiite avis ;). Stort Grattis till (ytterligare) en superfin påläggskalv!

2011-03-10 @ 00:16:55
URL: http://kristinxandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0