Finfredag

Har haft en ganska soft dag! I förmiddags joggade jag lite på 43an och trimmade W. W som verkar fräschare än någonsin, hoppas det är mer än bara en känsla..! Hon är sjövild i hagen, vild och lycklig när man rider, rör sig bättre än någonsin och beter sig mer som en unghäst än som en nybliven 8-åring. Positivt! Imorrn tänkte jag försöka mig på att hoppa henne lite. Börjar närma sig årsdebut, och därmed första tävlingen på drygt 7 månader för henne. 7 månader är väldigt lång tid... Det kommer helt klart bli spännande....

På eftermiddan började jag med att skritta ut en sväng tillsammans med Moa, Linnea och Carolyn. Var lite halkigt så det blev bara en kort sväng, men mysigt ändå att röra sig utanför ridhusets väggar :)
Sedan var tanken att jag skulle rida lite på Querida och Galax, men då Q har fått nga äckliga sår/utslag på manken och G verkar ha en hovböld så fick jag massa tid över att frisera lite istället! :) W fick sig en omgång, eller också var det jag som fick mig en omgång.... Beror på hur man ser det, men med tanke på hur lång tid det tog att få bort ett par cm man (en decimeter hade varit av behov.....) så hade det lika gärna kunnat förbli ogjort.. :) Fixade lite med Q sen som var betydligt mer medgörlig, och resultatet blev därefter.. En omgång med klippmaskinen på henne så är hon uppstylad sen!

Nu på kvällen har jag, Elin, Moa, Linnea, Carolyn, Hannah, Niklas och Disse varit och käkat på Kinamuren. Supermysigt, och gott! Nu är jag fruktansvärt mätt, hoppas på att få sova ostört från råttor inatt.. :) Vankas sovmorgon imorrn, fint de!

Natti! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0