Fjortonde mars

Helt otroligt skönt väder idag, oj vad jag älskar våren! Klart bästa årstiden, det enda negativa är leran.. :)
Idag har vi jobbat utan Linnea som har varit hemma en snabbis i Sundbyberg. Har rullat på ganska så fint ändå, en dag må vi överleva..;) I förmiddags började jag med att trimma 43an som var piggelin men kändes fin. Sen trimmade jag lite på Sammi som var lite spändare igen efter ett par dagar ledigt, men blev bättre o bättre och avslutade bra :) Hur man än vänder och vrider på det så är han nog min favoritkille, fina fina Sammi! :)

Efter lunch började jag med att trimma Eljest som blev superfin efter en stund! Övade mycket serpentinbågar i trav och galopp med små volter i varje båge, och avbrott på medellinjen. Inte helt enkelt för en nybliven 4-åring, men han löste det superbra! :)
Sedan trimmade jag lite lätt på Galax som vilat nga veckor, han var glad över att få komma igång igen :) :) Därefter trimmade jag lite på W som kändes grymt fin, hon verkar känna sig taggad för tävlingsdax igen helt klart!

Kvällen har ägnats åt pyssel med finaste hästarna! :) Mys!
Nu ska jag snart sova lite :) Bara skriva ett inlägg på min och Malins överenskommelse först! ;)
Tjingeling!


Världens i särklass kanske finaste kille :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0