Fredagsmys

Har lite fredagsmys med fintjejerna. :) Precis ätit mat, nu snart dax för sängen..!
I förmiddags red jag ut två svängar. Första med Elin på Kungen och Linnea på Ligist. Själv satt jag på Eljest, vi red en jättelång runda och travade typ hela tiden.. Bra träning både för hästarna och oss! ;) Sedan red jag, Moa och Niklas ut en runda. Jag red på Chakira, hon var pigg och glad!
Efter lunch började jag med att promenera en sväng med och lina Sammi. Stog sedan och borstade honom i min egen värld innan jag kom på att jag hade en egen häst att hinna med innan kl 16 när vi skulle bygga löshoppningsbanan.. Full rulle, men jag hann - Nästan! W kändes kalasfin iaf, börjar kunna rida henne som en riktig häst, bådar gott :)
Sedan har vi löshoppat halva kvällen, alla 3-åringar har fått hoppa - Ett par bättre än andra! :) Imorrn är det nog full rulle igen, och på söndag är det tävling. W ska inte tävla denna helg, hon får träna på ett par veckor till först.
Nu ska jag snart sova, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0