Helgen

Har haft en övervägande bra helg. Igår gjorde W sin första tävling sedan mitten av augusti, galet! Hon var väldigt laddad, och därtill ridmässigt som en vinglig 5-åring.. ;) Blev lite av och på hela rundan som slutade med ett nedslag. Ändå nöjd, glädjen finns onekligen där :) :) Blev en sen kväll igår oc en väldigt tidig morgon idag, upp i ottan och knoppa hästar! Idag red jag inte föränn sista klassen, lång väntan! Vi hade dock många hästar till start under dagen, så det fanns att göra ändå. :) Kul var att laget vann omg 1 i div. 1! Jag och W platsade inte idag, tror vi får satsa på att göra individuell karriär :') Hon var galet grym idag, jag red ganska stora vägar, men kunde låta henne galoppera ordentligt och utan problem rida fram på två långa distanser in i båda kombinationerna. Galet fina W, enkelt felfri, nu får vi träna vidare och börja tänka mot större uppgifter framåt sommaren. Nästa tävling blir troligen Gävle för henne.

Måste få dispens på min och Malins "listtävling", har jobbat mer än 15 timmar nu ett par dagar och är ganska trött... En dusch och sedan Solsidan på tv4-play skulle sitta fint! Imorrn lovar jag att ta igen allt! :)
Avslutar med ett par bilder från dagen!

Måsse, jag tänkte fånga den här och ge den i välkommen-hem-present i sommar, men mitt försök misslyckades..


Dom två klart finaste.. B och W! :)

Natti :)

Kommentarer
Postat av: måsse

ÅÅÅÅÅÅÅH, så himla fin!!!!!!!

2011-03-26 @ 03:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0