Kortis

Är galet trött, blir bara en jättesnabbis idag!
Alla hästar har varit kalasfina, i förmiddags trimmade jag först Sammi lite, finaste hästen! :) Sedan trimmade jag Chakira lite som också var kalasfin. Kollade Galax som haft en hovböld, han var okej nu - grymt!
Efter lunch har jag skrittat ut en runda på W tillsammans med Linnea på Jaloubet. Helt underbart att kunna rida ut, sålänge det är plusgrader så går det alldeles utmärkt bara man tar med pallen till vägen som är is- och snöfri. :)
Sedan hoppade jag lite på fina 43an, han tycker det är galet roligt! ;) Jag med visserligen, hehe! :)
Har också hunnit rida lite på Fina idag igen. Superduktig, tålamodet är sådär mellan varven men hon gillar att jobba! :) Nu blir det vila hela helgen för hennes del så fortsätter vi på måndag.

Nu ska jag snart sova, blir fullspäckad helg!
Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0