Mot formen

Jag börjar komma i form igen! Herregud, har ridit mer eller mindre som en kratta sedan i höstas, men idag kändes det nästan bra vissa stunder!
I förmiddags började jag med att trimma Querida lite lätt. Sedan skrittade jag ut en runda på en överpigg W, för att direkt efteråt promenera samma sväng med Sammi, som var minst sagt lycklig! :)

Efter lunch har jag hoppat Chakira och Beasley. På Chakira stämde "allt" stundtals och det kändes riktigt enkelt att rida igen, B var lite vildare men hoppade kalasfint och det känns ändå att jag börjar kunna ta beslut på ett helt annat sätt igen. :)
Har sedan hela kvällen kollat på Elins träningar, kul som vanligt! :) Massa folk som tränar nu igen efter en lite lugnare period.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0