Nystart

Vet att jag har varit fruktansvärt dålig på att blogga på sistone. Pinsamt nästan, men nu ska jag skärpa till mig. Har inget att skylla på längre helt enkelt. :) Har varit några fullspäckade veckor med sista förberedelserna inför bruksprovet där häst efter häst försvann, till slut åkte vi ner med bara Digital och Sputnik i fredags för att idag komma hem innan fas 2 ens börjat. Sputnik var fantastiskt fin enda fram till hoppningen där han blev spänd och det blev lite platt fall. Digital har på något sätt lyckats få ett litet sår på ett framben som stör honom, så han kom inte till start. Jättetrist, men nu börjar det om! 3-årstest, Falsterbo, Breeders och sen är det Bruksprov igen! :)

Wepzan tränade för Arnold förra onsdagen. Efter lite hjälp var hon grym, överladdad till tusen men ändå på mattan. Blir bra det där. Linnea och Daisy har ridit henne lite nu när jag varit borta, imorrn är det dax att sätta igång lite på allvar igen.
Händer även en del på annat håll, mer om det kommer inom nån vecka.. :)

Nu ska jag sova, taggad till tusen för lite ridning imorrn! Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0