Bra träning och hästarna på plats

Var som sagt iväg på träning för Johanna imorse, Sammi skötte sig exemplariskt, så himla duktig! Inte för inte som han är min lilla älskling :')
Har sedan fixat stallet, spånat upp boxarna, hjälpt Barbro med ett av hennes inridningsprojekt och käkat lunch innan mina två återstående älsklingar rullade in på Stornäset! Lite trötta efter den i deras värld långa resan, men ändå relativt pigga och välmående, båda åt och drack inom ett par minuter. :)
Nu sitter jag här och är lite smått lycklig över alla mina fina hästar, jag känner mig så galet bortskämd när jag tittar in i stallet och ser att alla är mina. Jag har alltid haft fantastiska hästar på olika sätt, men de hästar som står i stallet idag slår allt jag haft och jag blir så lycklig bara av att titta på dom :)

Eftermiddagen och kvällen kommer bestå av att vara häst- och hundvakt åt Barbro, ska snart gå ut och pussa på mina djur och ta in Barbros hästar :)
Tjingeling!


Fina i somras :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har följt din blogg ända sedan du började nere i Flyinge och imponerats över hur du styrt runt dina hästar, särskilt Fuxen, haha! Idag fick jag se Sammi IRL (jag red den stora fuxen på träningen). Jag kände igen honom redan när jag kom med transporten. Han är verkligen precis lika fin som på bilderna (eller ännu finare) och verkar vara en riktig kalashäst. Har du tänkt spara honom som hingst?

2011-11-24 @ 15:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0