Ett par fullspäckade dagar

Dagarna fortsätter tydligen att bara försvinna trots att jag antagligen räknas som arbetslös för tillfället. Igår var jag i stallet vid 9, släppte ut hästarna och mockade o fixade + packade ur transporten. Åkte sedan till färsta en sväng och kikade på Arnoldträning, träffade lite folk och så innan jag åkte tillbaka till stallet. Hem en sväng vid 16-tiden och sen tillbaka till kvällsfodringen. Sov hos Barbro och idag har jag förutom vanliga stallsysslor gjort en ny hage åt Sammi, på torsdag blir det lite överfullt så vi fick strukturera om lite. :) Det tog ett antal timmar men nu är den nästan klar. Sammi mår för övrigt bra, är i lite obalans i livet såhär efter flytt o allt men är lika gullig som vanligt för det ;) Jag har för övrigt kommit fram till att man hinner borsta väldigt mycket när man bara har en häst att lägga all tid på...

Nu är jag så sjukt trött, har haft ihållande huvudvärk sedan i lördags.. Drygt som tusan. 
Natti 


Kommentarer
Postat av: Lovisa Rengren Söderlind

Kan du inte berätta lite mer om Sam? Eftsrom jag nyss börjat läsa bloggen så vet jag inget om honom och er tillsammans :D Kram!

2011-11-22 @ 12:56:11
URL: http://lollosworld.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0