Fredagsmys

Har haft fullt upp även idag. :) Fick lite sovmorgon imorse, klev upp strax efter 8 och släppte ut hästarna, Måns går nu med Barbros "småpojkar" och trivs ypperligt med det :) Sammi fick byta till sin nya hage idag och var väl måttligt road över det, han skulle nog helst gå med dom andra pojkarna såklart, men det kan ju bli lite dumt ;)
Fina verkar också nöjd med sin hage, hon är verkligen så sjukt okomplicerad.
Fixade stallet direkt när hästarna gått ut, sen har jag ridit lite på en ny bekantskap, blir nog en jättefin häst med lite jobb!
Tillbaka i stallet vid 12.30, åt lite lunch och sen tog jag in Sammi och Fina. Hjälpte Barbro lite med inridningshästarna innan jag plockade in Måns, fodrade em och borstade alla :) Hade extra långmys med Måns och Fina, båda var i ganska stort behov av frisering....... Nu ser dom lite vettigare ut igen! :)

Nu har jag fredagsmys med mammsen, vi har ätit lite lyxmat och kollat på idol, länge sen jag hade en fredag hemma!
Har pratat med finaste Elin i telen idag också, börjar inse att detta inte bara är någon ledighet och att min roligaste period i livet är slut :( Sjukt jobbigt..

Lyckad dag på DM i somras.. :)

Nu ska jag vänta på röstningen i idol, sen sova lite - Imorrn ska jag bl.a. hjälpa till med Barbros hästar och rida lite på mina små stjärnor :) Sen blir det spel- och vinkväll i Lagga med alla dom bästa norrlänningarna, mys!
Natti


Kommentarer
Postat av: Alex

Linn! :) Jag vet precis hur du känner dig när du lämnade Örebro, men vet också (eftersom jag är nått fjuttigt år äldre än dig) att det kommer tillbaka om man verkligen vill det! Jag är tillbaka på Irland i sommar då jag är klar med skolan, som även är drömmen som har hållit mig flytande i 3 år av plugg.

Tror på dig och dina små, vet att nya, fina, bästa perioder kommer till de som förtjänar det, och det gör du.

2011-11-25 @ 23:37:12
URL: http://alex.spotlife.se
Postat av: Lollos

Mysigt med hemmamys :) Men synd att dåliga nyheter måste drabba också...

2011-11-26 @ 22:57:47
URL: http://lollosworld.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0