Nytt kapitel

Dax för ett nytt kapitel i livet. Har idag lämnat Loviseholm, bland det värsta jag gjort hittills i livet, tror inte någon kan förstå hur bra jag har trivts och vilken fantastisk tid jag fick där :) Nu har jag kanske det svåraste framför mig, att försöka fortsätta utvecklas och bli bättre... Känns i dagsläget hopplöst men det ordnar sig säkert som allt annat. Sjukt jobbigt att lämna Elin som blivit en av mina bästa vänner, som ställt upp och hjälpt mig i med- och motgång, som blivit en stor förebild och som stått ut med mig under så lång tid. Tröstar mig med att att detta förhoppningsvis inte är slutet, och att vi faktiskt inte bor så långt ifrån varandra. :)

Det är lite förändringar på hästfronten också. Min största dröm har faktiskt gått i uppfyllelse mitt i allt elände, idag kan jag för första gången säga att underbara, finaste Sammi är MIN! Känns så sjukt, jag kan inte fatta det själv och är så glad. Och jag vågar säga att han aldrig någonsin kommer bli till salu, det är verkligen hästen i mitt liv :)

Stalypsos Son (hingst f.07 e. Stalypso-Escudo I)

Tyvärr kan man ju inte samla på hästar, även om jag ofta önskar det... Så i samma veva som Sammi blev min så bytte min bästa kompis Wepzan ägare. Nu äger Loviseholm henne, känns jättebra!

Finaste Wepzan som jag haft så otroligt mycket roligt med! Här 145-debut i somras :) 

Mina andra små guldklimpar dyker upp i Norrland under nästa vecka, så nu har jag några dagar på mig att komma till rätta innan det blir fullspäckat igen. :)
Natti! 


Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag har ingen aning om vad som händer i ditt liv, men du är en av de duktigaste o mest drivna tjejer jag har mött. Du är på att plocka fram hästar o har en otrolig känsla för det du gör. Jag hoppas av hela mitt hjärta att du hittar rätt balans i livet igen!

Kram!

2011-11-20 @ 07:54:43
Postat av: alexandra

Det är jätte hemskt att inte ha dig att prata och skratta med på Loviseholm nu! saknar ditt GODMORGON kl astidigt. Men iaf kom ihåg att allt går bara man vill. "jag vill, jag kan, jag ska" går i alla lägen. Hur tror du jag överlevt Hälge i alla dessa år;) Ha det jätte bra nu och pussa Sammi ifån mig <3

2011-11-20 @ 08:54:55
URL: http://dupieuxsetoilee.blogg.se/
Postat av: Lovisa Rengren Söderlind

Hej! Jag har inte läst din blogg så länge (visste inte att du hade än) men varför åker du tillbaka upp till sundsvall?

2011-11-20 @ 12:21:13
URL: http://lollosworld.myshowroom.se
Postat av: Anna

Hej. Kan inte du beskriva vilka egenskaper som gör Sammi så speciell för dig? Vore jättekul att höra då jag har Stalypso som nr 1 på tänkbara hingstar till mitt sto och även tokgillar Embassy II som är e: EscudoI

2011-11-20 @ 21:24:23
Postat av: Lisa

GUD så kul att Sammi är din! Det har ju verkat som drömhästen nr 1 för dig hela tiden, vet hur underbart det var när jag tillslut fick loss min drömhäst när han var 3. Så härlig känsla!

Lycka till med allt!

2011-11-21 @ 09:56:22
Postat av: jessica

Jag tycker du är jätte duktig linn! Kämpa på och ETT STOOORT LYCKA TILL i framtiden med dina fina hästar och din kariär!!! :)

2011-11-21 @ 19:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0