Snart är läget under kontroll

Imorrn kommer mina andra små älsklingar till norrland, har fått rapport av bästa Malin att dom lastades i Örebro nu ikväll. Sen övernattar dom i Sthlms-trakten och borde komma till Sundsvall imorgon eftermiddag. :)

Finaste Finepix VT är saknad i Sundsvall!


Liksom Masterpiece TT, men snart är dom båda här :)

Idag har jag varit hela dan i stallet. Har fixat en hage åt Fina och pysslat med lite annat. Ridit lite på Sammi idag igen, Igår var han lite spänd innan jag kom upp, hade som tur var lite hjälp när jag skulle sitta upp så allt gick finfint, och han kändes så sjukt fin! Idag var han "gammal i gemet", fina hästen! :)
Imorrn blir det lite träning på SRK för Johanna på fm, sen ska jag vara häst- och hundvakt på Stornäset. Passar perfekt eftersom att hästarna rullar in under em också :)
Nu sova lite! Natti :)

Kommentarer
Postat av: lina holmbom

Johanna är kanon att träna för :) Brukar också hoppa på torsdag morgon, dock är det jobb denna vecka så jag kan inte vara med :/

2011-11-24 @ 11:19:46
URL: http://blog.skrotpilot.se
Postat av: Jessica

Oj äger du Finepix, var inte det Maria på Torpets mästerverk ;) Trodde den skulle bli kvar för att senare verka i aveln. Men det är ju jätte trevligt att den hamnat i Sundsvall :)

2011-12-22 @ 12:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0