Tisdag

Ännu en dag som gått i ett! Var mer död än levande imorse, drog mig i sängen (på soffan..) lite för länge och åkte inte hemifrån föränn framåt 8. Började med Barbros inridningshästar, båda var jätteduktiga :) Sen släppte jag ut mina hästar och mockade innan jag åkte till färsta och red en häst, gick ut en sväng med Cajsa eftersom att jag även idag varit hundvakt och sedan åkte jag tillbaka till stallet. Käkade snabblunch och gjorde sedan iordning Sammi, åkte till färsta och trimmade honom lite, kändes fin som vanligt, och han är verkligen en pärla :)
Väl hemma igen så tog vi in dom sista hästarna, jag gick ut med Cajsa och sen red jag Fina en sväng i paddocken. Hon var duktig hon med, har inte suttit på henne på över en månad men hon sköter sig så bra ändå. :)

Avslutade med lite borstning, mys! Åkte hemåt strax efter 19 och klev in innanför dörren vid 19.30, har nu ätit pizzarester från igår och kollat på BSF.
Nu ska jag snart sova, är hundvakt även imorgon och antar att min käre bror inte tänker gå någon morgonpromenad med djuret....... ;)
Natti!


<3


Kommentarer
Postat av: sofia

Tänkte bara upplysa om att det var onsdag i dag ;) Lite dagvilt i Norrland ? ;)

2011-11-30 @ 23:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0