Bra start på veckan :)

Har (peppar peppar..) känt mig piggare än på länge nu i ett par dagar! :) Så himla skönt att orka göra allt som man alltid vill men ofta känner att man inte har en chans att orka med.
Igår joggade jag Sputnik och Starlight, trimmade Spira, Fina och Sammi. Alla superfina, kändes som att ridningen lossnade lite igen, det är verkligen stor skillnad när man känner sig frisk och motiverad!
Idag började jag med att hoppa Spira lite, hon har blivit så himla duktig, har börjat förstå vad det hela går ut på och ger faktiskt en förvånansvärt bra känsla i sprången hon får till :) Sedan trimmade jag Glassen lite lätt, mycket lösgörande arbete, hon är lite styv och stum i kroppen ännu men det blir bättre o bättre.
Efter lunch trimmade jag en liten stund på 43an, känns otroligt fräsch o fin, han är verkligen påväg upp till kungatronen i stallet igen! ;) Sedan hoppade jag finaste Sammi lite, vet inte om han eller jag var gladast, troligen var vi på ungefär samma nivå för han brallade och jag skrattade ;) Finns inga ord för den hästen, han är verkligen allt jag kan önska mig :)
Vi var inne tidigt från stallet, sen har jag varit ute och kikat på Elins träningar och borstat lite hästar, mys!
Nu väntar en dusch och sängen, blir inga bilder för jag har lånat Lojsans dator eftersom att min har gett upp totalt..
Natti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0