Dåligt bloggande..

Känner mig verkligen inte i något bra bloggmode för tillfället, har haft några rätt dåliga dagar efter en grym början på veckan, tänker inte dra upp det nu men det vänder nog snart :)
Har iaf bland annat tränat med Fina för Arnold i onsdags, hon var superduktig men vi fick lite hemläxa att jobba på lite innan det blir vila :)
Idag har vi ridit ut ett gäng hästar, dom var lite vilda mer eller mindre allihopa, bra med glada hästar :)) Bl.a. så var jag och Sammi ute tillsammans med Sabina och Sputnik, dom var mer än piggelin båda två! ;)

Nu ska jag snart sova, har haft huvudvärksanfall under eftermiddagen och mådde rätt dåligt ett par timmar nu på kvällen, nu är jag lite piggare igen iaf. Var förresten iväg och kollade på skräckfilm igår på bio, Paranormal Activity 3 stog på schemat, var lätt skeptisk innan och slutade med att jag och Lojsan garvade oss igenom filmen medan resten av salongen var rätt skraja, ibland kan man fundera över hur hjärnan fungerar.. Den var hur som helst egentligen rätt bra, lite löständer så hade komedin varit ett faktum :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0