Full styrka!

Den här veckan har verkligen börjat bra i bemanningsstyrka! Imorse var vi till slut 5st i stallet, så vi hann både fixa allt vanligt morgonjobb + packa ur hela lastbilen innan kl 9 :)
Har sedan fixat ridhuset och ridit hela dagen. Jag började med att hjälpa Moa med ett par tvåårshingstar, båda mycket duktiga :):) Trimmade Spira lite sen som var väldigt pigg och gärna sprang ganska fort efter nga dagars vila. Jättefin på slutet när hon rastat sig lite!
Efter lunchen trimmade jag Fina lite, hon blir bara bättre och bättre! Elin red Wepzan, såg som vanligt ut som en annan häst, sjukt bra - Blir grymt till Elittävlingarna i Strömsholm nästa helg när Elin offrar sig och rider W åt mig :)
Avslutade med att trimma Sammi lite, finaste älskade hästen! Också han var kanske lite väl pigg idag, men känns ändå himla fin :)

<3

Nu ska jag sova lite, är både trött och alldeles förkyld..
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0