Helgen

Har varit en ganska lugn helg här för oss :) Igår red jag, Lojsan och Sabina ett par hästar var bara medan Elin var iväg på andra uppdrag. Jag joggade Dockan och red ut en lång runda på Sammi :) Mys!
Förutom detta visade vi häst för kunder och pysslade med lite annat.
Idag har vi bara fixat alla "måstesysslor" i stallet såsom mockning, fodring och in-utsläpp :) Jag och Sabina red vars en häst i förmiddags också när Elin höll träning. Jag trimmade Sammi lite som kämpade på jättebra med upphöjda trav- och galoppbommar. Finaste hästen!

Eftermiddagen har tillbringats på Marieberg där vi har käkat lunch och fixat lite. Supertrevligt såklart!
Nu sitter vi och kollar film, ska snart sova. Imorrn är det ny vecka igen :D
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0