Ny bloggdesign!

Bästa Malin tyckte att jag hade en gammal och tråkig bloggdesign, och har därmed på eget initiativ fixat en ny åt mig! :) Helt galet bra ju, och den gamla gjordes för ganska exakt ett år sedan när vi var på tävling i Lidköping om jag inte minns fel. Tusen tack!! :)

Har precis som jag misstänkte igår fått jobba ensam idag igen. Mådde rätt kasst imorse och känns verkligen som att jag inte fått nånting vettigt gjort.
När jag och Daisy på eftermiddagen dessutom hittade dessa två rymlingar en bra bit från deras polare så fick jag inte mer tid över till att vara nyttig...

Grönare gräs på andra sidan tyckte definitivt Senjorita och Angelica!

Hann hur som helst rida ett par hästar, och Malin L kom och hjälpte till i stallet en stund på kvällen, guld värt!! :) Hann både longera nga hästar och hjälpa mig med kvällsfodringen. Nu har jag tittat på BSF med Rickard och Niklas, snart blir det sängen.. Hoppas på förstärkning imorrn, känner mig lite halvsjuk och rätt seg. :)
Natti!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snygg design!!

2011-10-06 @ 07:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0