Ponnyryttare på nytt :)

Har haft en ganska vanlig dag här på Loviseholm. Vi har ridit o grejat hela dagen, varit en man kort men hunnit med ganska bra ändå :)
I förmiddags joggade jag Starlight lite som vilat i en månad nu sedan semifinalerna. Pigg och glad, men snäll :) Trimmade sedan Spira lite som kändes kalasfin.
Efter lunch har jag joggat Glassen och Sputnik på gärdet, superfint att rida där nu insåg vi idag! Har sedan lekt ponnyryttare, vi har ju just nu två superfina ponnyer här till försäljning. 8-åriga "Peggy" trimmade jag på gärdet, jobbade mestadels massor av tempoväxlingar på långa raka linjer, blev super till slut! Den andra rackaren är en 4-åring, red den för första gången och gillade den supermycket :) Det är roligt att rida ponny!

Nu är jag trött, ska alldeles strax sova :)
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0