Rekordfart

Vet inte hur vi lyckats idag, men kl 17.30 var alla hästar ridna och nattade, det var em-fodrat och allt var putsat! Helt klart ny rekordtid, det får vi tacka praktikanterna Lovisa och Sabina för som hjälper oss - helt grymma!! :)

Igår var Arnold här, tränade med Glassen som var superduktig! Utvecklas hela tiden och är så himla trevlig :) Och hon är till salu! :)

Film från tidigare i veckan :)

Vi fick också en liten gåva från Arnold, eller ja.. En till häst, eller rättare sagt, ponny ;) 8-årigt sto som ska säljas, red och hoppade lite på den, riktigt häftig filur :)
Idag har jag haft sovmorgon, vaknade för första gången sedan i lördags utan huvudvärk, har alltså känts ganska enkelt att leva.
Har hoppat Sammi lite idag för första gången på 5 månader, lycka!! Även hoppat Spira lite som var superduktig, och trimmat Telles. :)
Elin har trimmat W idag igen, hon ser redan super ut, så det ser helt klart lovande ut! Jag ska definitivt hålla mig till att motionsrida i fortsättningen, gör mer skada än nytta på den ryggen för övrigt tror jag :)
Wepzan är ju till salu nu för er som inte visste det, jag ska satsa fullt ut på unghästar, känns som att det mer är min lott i livet :)

Nu sitter jag i soffan och tittar på skräckfilm med Sabina, Lojsan och Elin :) Blir nog snart sängen, klockan har rusat iväg!
Natti :)

Kommentarer
Postat av: karin the one and only

Jag vill ha Glassen! Hon är best! Vad ska hon ha för henne? :P

2011-10-14 @ 21:22:37
Postat av: Elin

hej min lilla älskling, snart ses vi har jag hört, har en present till dig! Och klart du ska ha glassen, vi får se till att göra lite buissniess där! ;) puss!

2011-10-15 @ 20:30:54
Postat av: Karin the one and only

Åååh! Jag längtar tills vi seees! :) Mhm, business it is! PUSS!

2011-10-17 @ 14:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0