Tisdag

Funderar på om det kan komma mer regn? Har verkligen öst ner nästan hela dagen, jag kan lova att det är lerigt o jävligt....
Har även idag hunnit rida ett gäng hästar. Joggade Glassen och trimmade Robban innan lunch. Robban är den 4-åriga ponnyn som har fått många namn redan. Elin röstar på Robert, jag röstar på Robban.. Och däremellan blir det alla olika namnförslag man kan komma på ;) Han är hur som helst skitsöt, liknar min gamla ponny Bisse väldigt mycket faktiskt :) Nästan likadan att rida också, lite häftigt!

"Robban"! :)

Efter lunch joggade jag först Peggy, snacka om att jag nästan blivit ponnyryttare på heltid! ;) Sedan joggade jag Sture och trimmade Sammi. Sture är pigg och glad, och Sammi känns riktigt fin :)
Avslutade med att hoppa Fina för Elin, hon är begåvad och supersmart. Känns bra!

Nu ska jag sova, som vanligt med andra ord :)
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0