Veckan till ända!

Har överlevt hela veckan, är visserligen trött men inte så slutkörd som jag skulle kunnat vara.. Har haft hjälp sista 4 dagarna - Torsdag och fredag av Jonas och sedan av Alexandra som erbjöd sig att rädda mig lördag-söndag :) Dessutom kom Malin lördag em, och Daisy och Alicia har hjälpt till idag. Tack!! :)
Hästarna har känts fortsatt fina. Blir ingen update av alla här, för då får jag skriva en hel roman, men bl.a. så trimhoppade jag Glassen lite i fredags, kändes kanonfin :) Igår trimhoppade jag W som också hon kändes riktigt fin, svåra övningar kan kännas så enkla på henne samtidigt som dom lättaste övningarna blir så svåra... Märkligt. Sammi trimmade lite igår, travade lite bommar och jobbade annars vidare som vanligt. Travbommar kan f.ö övervinnas på många olika sätt ;) Men till slut blev det rätt!
Idag har vi varit ute på en söndagspromenad tillsammans med Alex på Kasper, mys!


Har även hoppat lite på Fina idag. Hon är så himla häftig, och det sjukaste är att hon trots sin ålder och hur lite hon är hoppad så känns hon i princip tävlingsklar. Bara att styra runt och hon har verkligen fattat vad det går ut på! Har dessutom kommit ett par steg framåt i markarbetet, har trimmat på ganska bra ett par dagar nu i veckan och poletten börjar trilla ner. Ett par veckors jobb till för att befästa lite och sen blir det ordentligt vila inför kommande 4-årssäsong! :) Liten film finns på min fb-profil för er som vill se.

Förutom detta och mycket annat så har Sabina kommit tillbaka idag för att ha praktik med oss i en hel månad! :) Vi firade med att natta lite hästar såhär på söndagseftermiddan!

Är hästen stor och människan liten så får man hämta en pall!

Nu ska jag snart sova! :) Ny vecka imorgon :)
Natti!


Kommentarer
Postat av: Babban

Är det månne Galax hon putsar på :)

2011-10-10 @ 06:55:27
Postat av: Karin the one and only

LAXEN! <3

2011-10-10 @ 17:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0