Fin Glass och Glad Sammi :)

Igår glänste Glassen på Arnoldträning :) Nog för att det fortfarande inte är så ridbart, men det blir bättre och bättre och hon är så himla häftig!! :) Ger verkligen en superfin känsla och jag tror det blir en grymt rolig häst.
Idag har vi fotograferat en hög hästar, jag har hjälpt Moa med småhästarna och på eftermiddan har jag ridit ut på Wepzan tillsammans med Louise på Rosa, mys! Red sedan lite på finaste Sammi, som levde rövare på lina idag, tro om han börjar känna sig lite pigg och glad?! ;) Skötte sig fint hur som helst men nöjde mig med nga varv i trav, bäst att springa lite lagom mycket..
Avslutade sedan med en ny bekantskap, en otroligt söt liten 3-åring e. Careful som jag ska hjälpa till att rida in. :)

Nu är jag toktrött och ska duscha o sova, imorrn kanske jag kan bjuda på lite bilder!
Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0