Härliga höst :)

Har varit en sån perfekt höstdag! Kallt imorse, sedan sol och lagom varmt hela dan. Har firat det härliga vädret med ett gäng uteritter, tror hästarna gillade det nästan mer än oss :)

Sammi och jag tog en kvällspromenad i det fina vädret :)

Igår red jag ett gäng hästar. Trimmade Spira, Beasley, Telles och Wepzan samt joggade Dockan, Chakira och Sammi. Alla skötte sig utmärkt och kändes mkt fina! Både Beasley och Chakira är uttagna till Unghäst-VM i Zangershiede om nga veckor, känns som att både kan gå hur långt som helst där nere, blir häftigt att se vad dom kan uträtta :)

Avslutar med Elins fina lilla dikt som hon skrev till mig när jag fyllde år i veckan, gulle dig!


Nu har jag ägnat nästan hela vårt filmtittande här hemma i soffan med datortid, precis som vanligt! Dax att sova, natti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0