Lång helg är över

Dålig blogguppdatering i helgen, har åkt fram och tillbaka till Karlstad på tävling varje dag, har blivit tidiga mornar men framförallt sena kvällar... Min mamma har varit här och hälsat på, så vi har åkt själva med W medan Elin haft lastbilen full av sina hästar :)
I fredags hoppade jag en 130, W hoppade super och var ganska lugn! Felfri och placerad. :) Kom hem vid 21.30, då hade vi hurtiga kunder på plats - Bara att visa hästar mao :)
I lördags hoppade jag en 135,  till skillnad från fredagen så var W alldeles för het, och jag red alldeles för dåligt.. Slutade med två ner efter en ganska orytmisk runda..
Söndagen avslutades med en 140-klass, W var lite för het även i denna klass men ridningen kändes bättre trots 3 nedslag, jag behöver lära mig att rida henne lite starkare även när hon blir het så att hon inte slutar galoppera. Hon är så sjukt känslig samtidigt som hon behöver ganska mycket understöd. Känns ändå som att det är på rätt väg.

Idag har vi bara skickat iväg Elin och Clauida med Chakira och Beasley mot Unghäst-VM i Belgien. Sjukt häftigt, jag tror hästarna är i toppform och kommer prester på topp! :) Vi här hemma har en vanlig fullspäckad vecka framför oss, hoppas på att få tid att uppdatera lite bättre här, ska försöka fixa lite bilder o så!
Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0