Trippel för Loviseholm! :)

Har haft nga vanliga dagar. Ridit, ridit och ridit lite till :) Idag började vi med att ha visning på tre hästar, bestämde oss nånstans mitt i allt att vi nog skulle lasta 43an och Wepzan och åka till Kumla och hoppa DM. Sagt och gjort, vi efteranmälde till 130-klassen som DMet gick i, gjorde världens snabbaste lunchning av hästarna hemma, lastade och åkte! Väl på plats hade vi plötsligt ganska gott om tid, skönt efter förmiddagens urladdning ;)
Jag startade först och W hoppade superfint! Felfritt och klar för omhoppning direkt :) Elin hoppade efter mig och var såklart felfri hon med :) Måste ge en extra eloge till banbyggaren som gjort en riktigt rolig och välbyggd bana, 11 hinder med både 2- och 3-kombination, många relaterade avstånd och den gav i helhet en väldigt bra rytm :) På 25 startande tror jag det blev 5st felfria ekipage, och med Winning Round var vi till slut 6st som red omhoppningen.
Väl där var W lite för het och jag blev lite för svag, blev två ner men år vara nöjd med dagen som helhet ändå :) Elin var enda felfria och vann både klassen och DMet, Malin med sin fina 6-åring Abrina var 3a i klassen (?) och 2a i DMet och jag blev 5a i klassen och 3a på DMet :) Trippel till Loviseholm med andra ord!!! :)

Elin och 43an, Malin och Abrina, Jag och Wepzan :)

Nu har vi haft myskväll med Idol och oboy :) Snart dax att sova, imorrn är en ny vecka!
Natti :) :)


Kommentarer
Postat av: Louise Brantsberg

Va skojj!! Grattis! :)

2011-09-15 @ 13:03:58
URL: http://atlantico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0