Ångest

Imorgon är det fem månader sedan jag lämnade Loviseholm. Tror inte någon kan förstå hur mycket jag saknar livet och människorna där, det är nog den enda saken i hela världen som jag skulle göra vad som helst för att få tillbaka..
Hittade den här lappen bland lite gamla papper häromdan, allt gör sig påminnt och det kunde inte gjort ondare..


Tur att jag har min finaste Sammi, han är den som gör det värt att kliva upp varje morgon..

<3
Han gjorde en jättefin helg i Timrå och var felfri i två 1m. Efter ännu ett misslyckat försök i att rida två klasser samma dag så ska jag inte göra om samma grej igen, lördagens 110 slutade i en fin kraschlandning från min sida. Nya planen blir att hålla sig till en klass om dan helt enkelt, det verkar passa hans nerver lite bättre :)
Costa var också med i Timrå, hon gjorde flera fina rundor och debuterade 110 på ett bra sätt efter en miss i början. Det är helt otroligt vad det hänt mycket med henne sedan hon kom för en dryg månad sen.
Det mest imponerande under helgen var ändå att både Sammi och Costa under helgen skötte sig prickfritt i alla i-och urlastningar (vi stog uppstallade i Sundsvall), dom stog både själva och tillsammans i transporten under dagarna och det var inte en protest. Jag gör ju inte annat än pratar gott om Sammi i den här bloggen, men även om jag är partisk så tror jag inte det är många hingstar som står snällt som ett ljus i transporten tsm med ett sto.. :)

Har börjat rida Fina lite igen också, hon är nu ännu en gång anmäld till tävling - Får se om hon tänker hålla sig frisk tills dess nu.

Natti


Kommentarer
Postat av: Matilda

Han är verkligen helt galet fin din häst! Har sett honom på flera tävlingar i Sundsvall, får nästan rysningar! Stort lycka till med honom i framtiden, från en lite avundsjuk tjej ;P

2012-04-19 @ 11:35:33
URL: http://baxters.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lilla gumman, jag vill tro att allt kommer att ordna sig på bästa sätt. Jag förstår att du inte mår så himla bra och att du egentligen vill något helt annat, och det gör ont ända in i själen när jag inser att jag inte kan hjälpa dig på något sätt att ändra på saker och ting. MEN som sagt jag hoppas och tror att det kommer att fixa sig till slut!! kramkram ma

2012-04-20 @ 08:34:11
Postat av: Erika

Vi läsare har inte riktigt förstått varför du inte kan vara kvar på Loviseholm. Kan du inte berätta? Det är så konstigt att läsa att det är det du vill mest av allt i världen. Men ändå inte åker tillbaka? Men det kanske är ett känsligt ämne... Hoppas att allt löser sig iallafall!

2012-04-27 @ 11:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0