Snabba veckor

Jag varken hinner eller orka blogga för tillfället, finns dessutom inte alltför mycket att blogga om. Dagarna rullar på, förra helgen var vi i Sundsvall på nationella ponnytävlingar söndag-måndag. Jag bodde kvar hos mammsen och hade det himla bra, tog min första sovmorgon sedan början på januari och sov enda till halv 8! :) Hur skönt som helst.
Jag red finaste BB i en LA båda dagarna, hon var felfri båda dagarna och hoppade smått fantatiskt framförallt första dagen. Det var stora och tuffa banor så andra dagen var hon lite mattare i sprången.

En gammal runda på BB, från våran första tävling tsm i februari. :)

Fina har fått en allergisk reaktion mot något, vad har vi ingen aning om men jag hoppas att hon blir bra fort igen. Rent hoppmässigt så ligger hon bra i tid men det kommer krävas några månader för att få henne i riktigt fint skick inför kvalitén och championatet efter alla denna otur.
Sammi och Costa mår finfint. Sammi var fantastiskt duktig på hoppträningen i tisdags, betedde sig sedan väldigt underligt på dressyrträningen i onsdags med misstänkt träningsvärk. Idag har han skrittat ut i skogen och myst en lång stund så hoppas han är på lite bättre humör imorrn. :)
Costa hoppade också grymt fint i tisdags, har joggat lite i skogen idag och känns redo för en helg i Timrå.
Mammsen hämtar mig imorgon eftermiddag och så får hästarna bo på SRK under helgen, och jag får bo hos mammsen, superskönt!!

Nu ska jag hänga tvätt och sen sova, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0