Förändringarnas tid

Verkar vara inne i en tidsperiod när livet ständigt förändras, kan inte ens räkna till allt oförutsätt som skett sista åren. Men allt har väl en mening, så även detta.:)
Idag har jag tränat lilla Silver, Galax och Sammi för Gaby. Dom var fina alla tre, Galax och Sammi var väldigt glada men skötte sig bra :) Silver är en så sjukt fin liten ponny, en sån skulle varit 30cm högre..
Kanske blir lite dålig update under veckan, men på lördag åker jag till Timrå och tävlar tre ponnys, och på söndag åker jag dit och rider en 120 på Sammi antagligen då jag ändå ska dit och hjälpa en av tjejerna som ska rida sin första tävling på häst. :)
 
Nu ska jag sova, har lite att fixa imorrn och ett gäng hästar att rida :)
Tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0