Full fart

Dagarna går i ett, känns som att veckan nyss började och nu är det redan fredag! Har trimmat alla hästar på utebanan idag, så mysigt! Trots att jag inte var i stallet föränn strax efter halv sju imorse så lyckades jag hinna fixa mina hästar, äta frukost och trimma 4 hästar innan lunch. :) Efter lunch red jag fyra hästar till och hann precis bli klar tills Patrik Kittel skulle göra sin första start på OS.
Nu på kvällen har jag trimmat mina djur, alla var riktigt fina och Sammi känns typ helt grym :) Nu gäller det bara att träna lagom under dessa veckor när han har ett ganska tufft tävlingsschema.

Sitter nu och glädjs lite extra åt bästa Daisy som ridit felfritt på sin fina D-ponny Olivia i första omgången på SM, och att Klara ridit felfritt på Törnblommesländan, fortsättning följer imorgon!! :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0