Ny design

Det är tur att Linn har en så fantastisk vän som mig! Nu har jag minsann snyggat till bloggen igen och kan såklart inte låta bli att kapa den samtidigt och skriva lite här. Linn har väl fullt upp med att rida nån häst eller piska små barn eller nåt, hihi. Hur som helst så är jag riktigt nöjd med denna design faktiskt, börjar verkligen fatta det här med kodning.































Just det, glömde ju nästan nämna det viktigaste: PRINSESSAN ÄR BÄST!!!!!! (och jag vet att Linn innerst inne vet det och att hon skulle göra precis vad som helst för att få äga prinsessan istället för sina skräphästar, hihi )



(för er som inte fattar att detta inlägg är på skämt så vill jag förtydliga detta, men jag tror dom flesta fattade det. Eller jag vet ju egentligen inte vad det är för folk som läser denna blogg så kanske inte ska ta det för givet...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0