Sista genrepen, packning och jobb

Har haft fullt upp sista dagarna. Trimmat hästar hela dagarna och haft lite planering och strukturering av både jobb och liv däremellan.
Hoppade Galax i söndags, han var typ grymt duktig, så kul!! Hoppade en liten bana med både nåt relaterat avstånd, hinder ur sväng och hinder på lång anridning.. Typ allt som jag har behövt träna på sista veckorna efter min black out i Tierp. Har inte vågat hoppa så stort på Galax eftersom att jag typ ramlar av då, men nu kändes det plötsligt ganska enkelt och då blev det inte så svårt när hinderna kom upp heller. Ibland tror jag att allt vardagsjobb ger resultat.. :)

Sammi har haft lite uppladdning inför Champion of the Youngsters nere i Grevagården nu till helgen. Han trimhoppade en dag förra veckan, har däremellan mest trimmat lite lätt med lite bommar som inslag. Har känts riktigt fin och ikväll ska vi hoppa lite för Gaby som sista genrep :)

Annars har den här dagen varit helt galen, red nga ponnys i förmiddags, har städat och flyttat grejer i stallet och börjat skriva nya checklistor. Nu har jag sprungit som en galning fram o tillbaka en stund och packat, tvättat och planerat eftersom att jag plötsligt åker ikväll istället för imorgon. Sover över i Bollnäs och åker därifrån med Cilla imorgon på dan.
Nu kastar jag i mig en macka till lunch och sen är det dax att hasta vidare, har fortfarande inte riktigt kommit fram till hur jag ska hinna allt men det löser sig!
Blir iaf dåligt uppdatering i helgen, lämnar datan hemma så åter på måndag!
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: madeleine mattsson

Lycka till!

2012-08-21 @ 22:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0