Snabb uppdatering...

... Dagarna springer iväg, har världens huvudvärk ikväll så ska skynda mig till sängen. Kan kanske bero på att klockan har ringt 04.30 fyra dagar i rad. 
Daisy vann SM-silver igår. Helt galet, finns bara ett ord. Världsklass!
Sammi känns galet bra nu. Han tränar extremt lugnt, jogging på banan och skritt i skogen om vartannat, och har dessutom varit ute i hagen 8-10 timmar/dag sista dagarna. Bara bibehålla formen och hålla hjärnan och kroppen lite aktiverad. Igår tog jag nga vändor på favoritövningen med tre små hinder med 14,5m emellan. Tänker han ge samma känsla i Tierp nu till helgen som han gjorde på dom småhinderna igår så kommer jag dels få hålla i mig och dels vara rätt dålig om jag inte rider felfritt. Fin häst!
Om Sammi var grym igår så var det Costas tur idag. Hon fick göra samma övning samt hoppa ett par enkelhinder ur sväng och verkar ha utvecklats och mognat av tävlingen på Näset. En till fin häst!
Galax trimmade på bra i slutet av förra veckan och har fått ta det lite lugnt ett par dagar, på't igen imorrn!

Nu ska jag sova, morgondagen bjuder på lite mer ridning och Gabyträning på kvällen!
Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0