Världens sämsta uppdatering...

...Efter världens sämsta helg i Tierp. Eller allt var bra förutom att ryttaren var en större katastrof! Red oförlåtligt dåligt i två klasser, att Sammi fortsatte kämpa som han gjorde är helt sjukt. Har förutom att misslyckats totalt med min ridning fått träffa massa underbara människor, haft det väldigt mysigt med mamma en hel helg och dessutom kommit hem med en hel del inspiration efter att ha fått se bästa Elin rida hela helgen :) Fick nga goda råd efter lördagen och red faktiskt bättre på söndagen, han sprang mot handen till andra hindret och rev sen också trean av bara farten, men var därefter klockrent felfri på en ganska teknisk bana.
Jag har verkligen världens bästa kompis i den här hästen, för ett par månader sen hade han sagt upp sig redan första dagen men den här helgen har han visat att han har en helt fantastisk inställning och krigar för mig trots att jag gjorde allt fel.

Underbara häst!

Väl hemma har jag ridit ganska bra ett par dagar. Tänk att ett tips kan göra hela ridningen så mycket bättre.... Det är tråkigt att inse att man tappat sånna viktiga detaljer i ridningen sista 9 månaderna, men tur att världens bästa människor ändå finns kvar, om än lite längre bort.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Måste säga att han är sjukt snygg den där hästen, såg er i Tierp o ni gjorde intryck även om det inte var dom bästa rundorna ;)

2012-08-16 @ 09:44:23
URL: http://blogg.starck.nu/
Postat av: Elin

Gulle dig, tyckte du red jättebra! Ses på onsdag :) puss

2012-08-20 @ 22:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0