Fintisdag

Antagligen bästa dagen på länge. Hästarna har varit så grymt fina, joggade Benji i förmiddags, trimmade sedan Liten och Stjärna som var superduktiga. Stjärna stiger varje dag i mina ögon, väldigt speciell men grymt rolig och personlig häst :)  
Efter lunchen hoppade jag Skurtan som var lite laddad till en början men blev super mot slutet, otroligt bra häst för mig att rida och hoppa, ser det som en stor förmån att få rida honom som Elin utbildat under lång tid, det gör det så mycket enklare för mig att lägga om ridningen så som jag nu vill ha den med en häst som redan är "inkörd" på systemet :)
Red sedan en häst till innan träningarna började vid 17-tiden, hoppade Calle och Corum och båda var hur bra som helst! Calle var väldigt pigg och glad efter några dagars vila, verkar ha gjort honom gott :) Corum fokuserade på det han skulle och löste alla uppgifter grymt bra, finaste småpojkarna!! :)
Nu ska jag och Lewis sova, han har ägnat kvällen åt att först studera hoppande hästar i ridhuset, lekt helt hysteriskt med en morot som uppenbarligen var fantastiskt rolig och sedan tränat hjärnan en stund, börjar se trött ut nu... :)
Tjingeling!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0