Juldagen

Efter att ha mått sämre än på väldigt länge igår, somnade sittandes hemma hos Anders under Kalle Anka för att sedan direkt däcka i soffan hemma ett par timmar, snorade och kände mig halvt medvetslös hela kvällen, piggnade till något framåt nattimmarna efter lite mat och nåt superpiller och kom ut på en kortare promenad med mammsen och hundarna vid 23-tiden. Sov sedan hela natten (!) utan att vakna och kände mig som en ny människa imorse. Måste varit världens konstigaste förkylning, idag har jag mått fint och varit ute ett par långa rundor med mamma och hundarna, däremellan slappat i soffan och inte gjort alltförmånga knop. Lewis har lekt med Cajsa nästan oavbrutet sen vi kom hem, det är helt galet vad dom håller igång! Man får rädda inredningen inomhus när dom kör igång rejset allan.........
Nu ska jag chilla vidare, ta en dusch, äta god mat och för mycket onyttigheter, och ägna kvällen åt Så mycket bättre och därefter lite film. Kanske får sällskap av Jennifer en stund också om jag har lite tur :)
 
Världens bästa <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0