Lördag

Ännu en härlig dag i snön, hästarna har chillat och bara gått i hagen. :) När vi hade fixat stallet imorse så visade jag en kompis häst för spekulanter, sen var klockan lunchfodring och hagbyten. Gick därefter runt och myste i snön och kollade på alla fina hästar, myste med fölen och lite sånt :)
 
:)
 
Fina och supertrevliga blivande 3-årshingsten "Daimen", e. Diamant de Revel-Calypso II :)
 
 
 
 
Världens gulligaste Hälge :))
 
Nu ska jag kolla tv en stund, sen fodra lite innan den här dagen också är klar. Tjingeling!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

" Hälge" är möjligtvis inte efter Bravour? Sjukt lik min när hon var föl/åring..

Svar: Nej jag tror att han är e. Twister de la Pomme om jag inte är helt ute och cyklar :)
Linn

2012-12-08 @ 20:32:14
URL: http://skrotpilot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0