Tillbaka i Öret

Efter en förskräckligt tidig morgon där klockan ringde 04.30 och ett tåg som kom iväg 20 minuter för sent så var jag på lagomt lyckligt humör. Eftersom att jag har världens snällaste hund som även denna gång sov hela resan så fick jag några minuters sömn jag med. Blev betydligt lyckligare när jag några timmar senare rullade in hemma på Loviseholm igen, har ägnat resten av dagen åt att trimma Calle, Corum, Skurtan och Sammi lite lätt, 3-årshingstarna var betydligt mer välrastade från start än 5-årshingstarna....Dom verkade glada över att få jobba lite igen iaf :) Sammi känns rätt grym, världens babe!
Var klara i stallet rätt tidigt, gick ut en lång runda med Lewis, supermysigt med nån minusgrad och fullmåne.
 
Nu ska jag kolla TV en stund till, sen sova.. Börjar kännas att det inte blev många timmars sömn inatt.
Tjingeling! :)  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0