Hoppdag!

Tisdagar är en jäkla fin dag rent ut sagt! Hoppning för Gaby hela kvällarna, man kan helt klart ha det sämre :) Helgens Arnoldträning har dessutom gett resultat så det skriker om det, på både hästar/ponnys och ryttare! Så himla kul!! :)
Hade visning på lilla Jack på dagen, han börjar bli så galet fin rent ut sagt, är verkligen som en liten storhäst på alla sätt o vis, och kan mycket väl vara den mest ridbara ponny jag suttit på - Kärlek!
På kvällen har jag hoppat Cougar och BB för Gaby eftersom att dom ska tävla på lördag. Båda var sjukt fina, varför hade inte jag sånna här ponnys när jag var liten för? Jag slår vad om att BB kommer platsa i den yttersta ponnyeliten om några år.
Även Sammi har hoppat idag, även om han fortfarande är lite vild så var han iaf mycket bättre! Hyfsat ridbar fram till hinderna iaf ;) Blir kul o se om jag överlever på söndag.
Har avslutat kvällen med Alla Hjärtansdag-fika med hela Hammarströmsfamiljen, mys!

Nu ska jag sova, imorrn blir det dressyrträning med Sammi och BB på kvällen :))
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0