Jag lever, har bara lite dåligt med tid

Eftersom att dagarna springer iväg så har bloggen blivit bortprioriterad, men det rullar på här i hälsingeskogarna!
Mina hästar är verkligen fina och iordning nu, Fina är klippt, båda är nyskodda (Fina är skodd bak nu också, snällare än förväntat!), dom är genomkollade av Tommy och börjar se ganska fina ut i kropparna också.
Idag har vi haft Arnoldträning, verkligen välbehövligt!! Jag skulle behöva träna flera veckor för att komma tillbaka till ridningen jag hade innan jag flyttade från Örebro tror jag.. Sorligt men sant, det är sjukt vad fort man tappar.
Fina kändes inte helt ok, var ovanligt grinig och sur, får se om hon får stå över imorrn. Sammi däremot är lika vild och glad varje dag, jag fattar inte vart han får all energi ifrån?? Den här veckan har han trimmat måndag, hoppat tisdag, dressyrträning onsdag, vila torsdag, trimmat fredag och så hoppat idag, och ändå är han tokpigg och springer och lattjar mest hela tiden, angenäma problem dock :)) Vet vem som kommer få hoppa mitt i natten nästa lördag när vi kommer hem från ponnytävlingen om jag ska överleva söndagens tävling med honom ;)

Nu ska jag sova, har lite att fixa imorrn fm och sen blir det dag två med Arnoldträning på kvällskvisten, håll i hatten!


Brudarna älskar Sammi... Som i sin tur har "se-men-inte-röra-regeln", svår ekvation! ;)


Världens bejb <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0