Lugnet före stormen

Det drar ihop sig för säsongsdebuter för både hästar o ponnys! Är en hel del att fixa nu dom sista dagarna, idag har jag bl.a. varit och hämtat mina stövlar och en hel del utrustning som varit på lagning. Stövlarna har både fått nya sulor och en dragkedja, supernice helt enkelt!
Förutom en hel del annat pyssel så har jag ridit ut en runda på lilla Cougar, tror att vi båda var i stort behov av att ta det lilla lugna en stund utanför ridhusets fyra väggar :)
Har även ridit Myran som var riktigt duktig idag och travade runt hela fyrkanten åt båda håll. :)
Under kvällen har jag hjälpt Selma att hoppa ett par ponnys och däremellan har jag friserat och putsat lite extra på Sammi, Cougar och BB som jag ska tävla i helgen. :)



Den dagliga eftermiddagstuppluren!

Nu dags för sängen, imorrn blir det ännu en fullspäckad dag med massa fix inför helgen!
Natti :)


Kommentarer
Postat av: Ida Altti

Hej Linn!

Hoppas allt är bra med dig =)

Vilka hästar är dina egna, förutom Wepsy =)?

2012-02-19 @ 16:01:52
URL: http://altti.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0